WELCOME TO INVALUABLE
Be the first to know about
the latest online auctions.
Please enter a valid email address (name@host.com)
Sign Up »
PS: We value your privacy
Thank you!
 
 
Want to learn more
about online auctions?
Take a Quick Tour »
 
Invaluable cannot guarantee the accuracy of translations through Google Translate and disclaims any responsibility for inaccurate translations.
Show translation options

Lot 1297: Büttner, Werner. In welchem Spiel bin ICH der Bauer. Objekt. Holzkiste mit

Rare & Valuable Books, Modern Art, Prints & Photographs

by Nosbüsch & Stucke GmbH

November 5, 2016

Fasanenstraße 28, Berlin, Germany

Live Auction
Sold
  • Büttner, Werner. In welchem Spiel bin ICH der Bauer. Objekt. Holzkiste mit
  • Büttner, Werner. In welchem Spiel bin ICH der Bauer. Objekt. Holzkiste mit
  • Büttner, Werner. In welchem Spiel bin ICH der Bauer. Objekt. Holzkiste mit
Looking for the realized and estimated price?

Description: Büttner, Werner. In welchem Spiel bin ICH der Bauer. Objekt. Holzkiste mit Deckeltitel und schwarzer Schachfigur mit Augen aus Gips. Auf dem Boden der Holzkiste monogrammiert, datiert und nummeriert: Exemplar: 1/80. 1991. 23 x 34 x 9 cm.
Ironische Skulptur des deutschen Künstlers Werner Büttner, bei der die Schachfigur aus der Öffnung der alten Munitionskiste lugt. - Die Kiste mit Altersspuren und Rostspuren, die aber so gewollt sind.

Artist or Maker: Büttner, Werner.

Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)
 
Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)
 
Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)
Lot title
$0 (starting bid)